eprasa.pl

Logowanie

Rejestracja

Twój koszyk

Twój koszyk jest pusty

Rita Baum

FELIETON
Urszula M. Benka
Cześć dla tego, co wstrętne

TANGER---MAROKO
Andrzej Ficowski
Tangerskie recepcje. Fotoreportaż

Andrzej Ficowski
W królestwie

Piotr Czerniawski
Maroko: północ, południe

MAROKO---POLITYKA
Leszek Budrewicz
O dobrym królu i złych wiadomościach

Tomek Bauer
Forum światowe czy listek figowy Maroka

MAROKO---LITERATURA
Joanna Bierejszyk-Kubiak
Błogosławieni, odrzuceni, przeklęci.
Krótki szkic o prozie Tahara Ben Jellouna

Marcin Czerwiński / mar czer
Nie da się wymazać Maroka z pamięci
i ciała. O życiu i twórczości Abdellaha Taïa

FILOZOFIA
Jarosław Sujczyński
Autoportret
w stroju matrymonialnego oszusta

SZTUKA
Czas narzędzi.
Z prof. dr. Peterem Weiblem, artystą, kuratorem, teoretykiem,
wieloletnim dyrektorem ZKM Karlsruhe, rozmawia Jerzy Olek

Grażyna Borowik
Dydaktyka, recycling, remake.
Korespondencja z 56. Biennale Sztuki w Wenecji

PROZA
Tomek Kawiak
Tuńczyk z Zatoki Gibraltarskiej

Grzegorz Czekański
Kultura, kurwo!

Miłka Malzahn
Były car w niebyłym mieście

Jakub Ciećkiewicz
Międzystrefa i mity

Marcin Czerwiński / mar czer
Dom kultury na skraju pustyni

MAROKO---SZTUKA
Border: Afryka – Europa
Z Omarem Mahfoudim, artystą, współtwórcą
galerii Border Independent ART Factory
rozmawiają Ewa Miszczuk i Marcin Czerwiński

Zuzanna Sokołowska
L’appartement 22.
Sztuka w marokańskim mieszkaniu

MAROKO---FILM
Jacek Żebrowski
Filmowcy w (trzecim) świecie

Piotr Jakub Fereński
Czemu musiała przyjechać właśnie do Casablanki?

W obronie kina na Grand Socco
Z Tomkiem Kawiakiem rozmawia Ewa Miszczuk

GALERIA
Tomek Kawiak

POEZJA
Maciej Melecki
Podcienie
Pętle wydm
Przekop

Julia Mika
Cichy pokój
Wo/men
Świecki Bóg
Akcyza

Jakub Głuszak
Z głębi czasu

Jarosław Kapłon
przejście dla pieszych
w historycznej sprawie
karma
pokój
samotność
projekcja

Dariusz Sas
Z roju wierszy. Poczta poetycka

Pobierz Pobierz