GITARZYSTA
AL DI MEOLA. Odszedłem od grania fusion, bo interesowała mnie muzyka,
która trafia w serce, a nie jest tylko pożywką dla umysłu…
DAN PATLANSKY. Uważam, że jeśli próbujesz uczynić perfekcyjną jakąkolwiek
dziedzinę sztuki, to natychmiast ulatuje z niej wszelka magia…
MARCIN PATRZAŁEK. Jestem wyznawcą zasady, że jakość jest lepsza niż ilość,
także jeśli chodzi o ćwiczenie na instrumencie…
DORMANT DISSIDENT. Nawiązujemy do klasycznego Heavy Metalu, choć nie w 100%,
gdyż staramy się czerpać inspiracje z różnych nurtów muzycznych i zawierać je w naszej twórczości…
ERIC JOHNSON. Gitara oparta na technice osiągnęła już swoje szczyty i publiczność się
tym nasyciła. Stało się to rodzajem sportu, gdzie bardzo łatwo jest się wypalić…
THE DARKNESS. Przy każdej płycie towarzyszyła nam ta sama zasada: nigdy nie pisać
tej samej piosenki dwa razy. A przynajmniej nie na jednym albumie…
Chapman: Rabea Massaad
Fender American Original 50’s Tele
Framus Legacy FD28 Nashville SR SBT CE
Guild M-40 Troubadour
Ibanez AZ224F Premium
Blackstar Artist 10 AE
Marshall DSL40CR
VOX MV50 Clean, MV50 AC, MV50 Rock, BC112
TC Electronic Quintessence Harmonizer
Electro-Harmonix Metal Muff Top Boost
Ernie Ball Expression Overdrive
Carl Martin Andy Timmons Signature Compressor/Limiter
Way Huge Russian Pickle
Markbass Little Marcus
Warwick BC-40
Redakcyjne
Wstępniak
Pokój nauczycielski
Spis treści
Mikstura
Felieton: Adam Fulara
Felieton: Grzegorz Kabasa
Na skróty: Mike Dawes
Fotorelacja: Leszek Cichoński
Prenumerata i prezenty
Prenumerata
Za miesiąc
Stopka redakcyjna
BASISTA
Redakcyjne
Od redakcji
Mixtura basowa
Wywiady
Paolo Gregoletto
Strefa sprzętu
Markbass Little Marcus
Warwick BC-40
Warsztaty
Tomasz Fulara
Marcin Pendowski