Z DOŚWIADCZEŃ INNYCH KRAJÓW
Olga Yoshida-Mądrowska - Edukacja historyczna w Japonii
PODRÓŻE W CZASIE I PRZESTRZENI
Renata Adamczyk-Nowak, Agnieszka Wieczorek - Pałac saski w Kutnie,
czyli o projekcie Johanna Martina Walthera, podróżach Augusta III i kaflach
piecowych z perspektywy edukacyjnej
-- KLUCZ DO EPOKI
Ewa Danowska - Rabacja galicyjska
--FORUM EDUKACYJNE
Maria Jadczak - Jak uczyć historii w epoce „burzy i naporu” – „dobra” czy „niedobra”
zmiana w nauczaniu historii – głos w dyskusji
Joanna Orzeł - Olimpiada Historyczna 2016/2017 – zmiany i nowości
Maciej Ślesik - Zajęcia terenowe „Westerplatte – pozostałości po walkach z września 1939 roku”
Adam Suchoński - Polacy i Litwini o funkcjonujących aktualnie podręcznikach do nauczania historii
-- WOS W TEORII I PRAKTYCE
Magdalena Śnieć - Great Britain – in or out?
Marcin Gawryszczak - Unie polityczne – przeszłość i teraźniejszość
-- HISTORIA I STYLE
Michał Pszczółkowski - Funkcjonalizm
-- HISTORIA I FILMY
Anna Marynowska - Przez oko do serca – wieki średnie na srebrnym ekranie
--PANTEON OJCZYSTY
Piotr Rapiński - Najlepszy z najlepszych – Witold Urbanowicz